2018. február 19., hétfő

Mi lesz már, Maja?

Kedves Olvasóim!
Nem lepődnék meg, ha a kérdés, ami a poszt címét adja, jó párszor felmerült volna Bennetek, amikor felnéztetek a blogra. És, mint ahogy a statisztika megmutatta, nem egyszer tettétek a legutóbbi bejegyzés óta, leginkább hétvége tájékán, hiszen a novelláim többségét ilyenkor töltöttem fel az oldalra. Mégsem találtatok semmi újat. 
Magyarázkodhatnék, hogy nem volt időm, netem, laptopom, meghalt a sárkányom, elraboltak az UFO-k, de nem szokásom mellébeszélni. Az igazság az, hogy nem volt erőm, energiám írni. Bár támadtak jó ötleteim, fel is jegyeztem őket, és még időm is jutott volna rá, de egyszerűen túl fáradt vagyok ahhoz, hogy papírra vessem a történeteimet. Tudjátok, amikor belevágtam ebbe az egészbe, nem gondoltam még, hogy ennyire durva lesz a tizedik osztály. Faktok, vizsgák, év végén egy cuki kis érettségi... Oké, inkább hagyom az önsajnálatot, ha már elvállaltam, fejezzem be, vagy legalábbis ne rinyáljak miatta. 
Egy szó, mint száz, rájöttem, hogy ez nem fair veletek szemben. Nem fair, hogy várjátok az új bejegyzést, visszaolvassátok a régieket, én meg kb. életjelet sem adok magamról. Ideje pontot tenni az események végére. Mielőtt bárki is örömujjongásban törne ki megijedne, leszögezem, hogy nem, nem zárom be a blogot, csak egy időre szüneteltetem. Már nincs sok bejegyzésem "raktáron", és ha megnézitek a dátumokat, a legtöbb novellát közvetlenül azután raktam fel, miután megírtam őket. Most viszont szeretnék több írást befejezni, ha az időm engedi, és majd csak utána közzétenni őket. 

De miről is hadoválok konkrétan? 
Egészen konkrétan arról, hogy mire számíthattok a szünet után, aminek valószínűleg június környékén lesz vége. 


Tervezek írni... 


...fanfiction novellákat
  •  Nem múlik el ~ Éhezők viadala, Johanna&Gale párossal, a trilógia utáni történésekről szól, illetve kiderül belőle, hogy folytatódott a lázadók élete a Kapitólium megdöntése után. Ja, és amúgy az egyik kedvenc shippemről beszélünk, szóval jó lesz :D 
  • A változások városa ~ Teen Wolf fanfic, a második és a harmadik évad közti "üresjáratról", egészen konkrétan Lydia és Jackson kapcsolatáról, nagy valószínűséggel a lány szemszögéből. Avagy Jacks' utolsó napjai Beacon Hillsben, és Lydia továbblépésének kezdete. 
  • Címtelen valami ~ öhm, igen, ezen még nem gondolkoztam, de szintén Teen Wolf, csak valamikor az ősidőkben játszódik, amikor még Derek és Kate voltak az álompár, Lauren meg az alfa, és egyedül Peter sejtette, hogy valami nem klappol az imádott unokaöccse angyali (haha) barátnőjével kapcsolatban. 
  • Héraklész ~ a változatosság kedvéért Teen Wolf, ezúttal mindenki kedvenc Theo Raekenéről, és arról, hogy szabadult ki halott húgának fogságából

...original novellákat
  • Aki szerette a tüzet ~ szintén kezdetleges cím, de legalább cím :D Amúgy három részes kisregény, főszerepben egy piromániás lánnyal, aki kis híján magára gyújtotta az intézeti szobáját, meg egy sráccal, akinek nem tudni a nevét, és a képével van kidekorálva a város - és nem, nem azért, mert koncertje lesz. 
  • Meg fog halni, ugye tudja? ~ a novella ötlete egy unalmas nyári napon született, amikor már túúúl sok volt a morbid Stockholm-szindrómás, értelmetlenül agyonromantizált történetből, szóval gondoltam, írok egy olyat, amiben van elrablás, de nincs szex, viszont cserébe van halál, titkosszolgálat, meg egy jó nagy átverés, ami után meglehet, hogy anyukám csuklani fog egy ideig. 
  • After ~ megtörtént események alapján, avagy egy buli, ami fontos szerepet töltött be az életemben - természetesen a nevek megváltoztatásával a személyi jogok miatt.
  • Egy író két élete ~ avagy milyen az, amikor a cuki, aranyos, naiv oldalad próbálja meggyőzni az elfajzottat, hogy ugyan, tartsuk már életben azt a szegény kis karaktert. 
  • Tükröződő tekintetek ~  azonnal megfogott a Pennát a kézbe! című oldal feladata, amint elolvastam a szabályokat. Bár a versenyről sajnos lecsúsztam, az ötlet továbbra is él a fejemben, és szeretném papírra vetni a történetét.
  • Szökevény ~ néhány napja körvonalazódott a fejemben egy diszpótikus világról szóló novella, sok-sok akcióval, üldözéssel, sötétséggel, egy vagány csajjal, a motorjával (Lovával? Majd amelyik jobban passzol a hangulathoz.), meg egy féltve őrzött üvegcsével, amit ha kell, az élete árán is eljuttatna A-ból B-be. 


...mindenféle mást
  • Akasztják a hóhért #1 ~ ha már Astridnál tartunk, megbeszéltük, hogy akkor már én se maradjak ki a jóból, ő is készít velem egy interjút. Úgy döntöttem, nem csak nála, hanem nálam is elolvashatjátok majd, hogy kicsit jobban megismerjetek. 
  • Akasztják a hóhért #2 ~ nagyjából akkor írtam rá Brukúra interjú-témában, amikor még a Hale-család sem merült ki három főben. Oké, az azért túlzás, de már megkaptam a Talking Blogs kérdéseit, csak válaszolnom kellene rájuk. 
  • The Thea Break Award #2 ~ szintén Brukútól, akivel jelentem, semmi problémám nincs, nem is kívánom megszívatni, egyszerűen csak béna vagyok, és lemaradtam. Szóval, Brukú, ha ezt olvasod, ne ölj meg, kérlek<3 
  • Az utolsó ecsetvonás-részletek ~ amikor éppen üresjárat van (na, nem akkora, mint amibe mindjárt belerohanok), és inkább a regényemre koncentrálok, Dóri és Dávid életéből is megosztok majd veletek egy-két momentumot. 
  • Interjúk ~ még mindig van pár kedves és tehetséges író, akit felkeresnék egy interjú erejéig:) 
  • Alternatív érettségi ~ ezt a különleges kihívást Ágostonnak, a Felnőtt Szemmel című blog írójának köszönhetem, és alig várom, hogy nekiálljak! 
  • Write TAG ~ még egy kihívás, ezúttal Hennától. Aranyos, érdekes, vicces. Kell ennél több?

Egyelőre ezek azok, amiket biztosan, 100%-ig, még ha közben meg is halok, de akkor is megírok.  Valamint még egyszer leszögezném, hogy eszem ágában sincs örökre bezárni a blogot, csak most kell egy szünet, hogy összeszedjem magam, aztán újult erővel vágjak bele az írásba. Nem szeretnék összecsapott, hibáktól hemzsegő novellákat, cikkeket kiadni a kezem közül, így inkább ezt az utat választottam. A júniusi dátum pedig nem tuti, csak a végső megoldás, hiszen simán lehet, hogy közben mégis összeszedem magam, és írok valami vállalhatót. 
Addig is, ezer csók és ölelés mindenkinek! 

Maja Tankwall, aki nagyon-nagyon-nagyon szégyenli magát

4 megjegyzés:

  1. Jaj drága, nagyon egy cipőben járunk... Pihenj egy nagyot, és ne erőltesd az írást. Aki megbecsül, az nem fog leiratkozni a blogodról a szünet ideje alatt sem, a többivel pedig ne foglalkozz. Az ötleteid pedig szuper jól hangzanak! Kíváncsian várom őket. Kitartást a sulihoz, hidd el, lesz ez még rosszabb is. :D
    Várunk vissza, addig is jó legyél!
    Puszi: V. B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, sőt, valamilyen szinten a Te posztod is rásegített erre a döntésre. Ne ijedj meg, nélküle is szünetre mentem volna, csak talán még húzom egy-két hétig bejegyzés nélkül...
      Örülök, hogy tetszenek az ötleteim^^ És ez egy végzőstől nagyon ijesztően hangzik, még úgy is, hogy kb sejtem, mi vár rám :DD
      Köszi a kommentet:)
      Maja❤

      Törlés
  2. Hello!
    Hajrá és várunk vissza, mert nagyon jókat írsz. :)
    Puszi: Rowena

    VálaszTörlés